مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-05سياسي

فارس من| تذکر مجلس به طهرانچی بابت حقوق اساتید دانشگاه آزاد


برخی اساتید دانشگاه آزاد خواستار افزایش حقوق کارمندان و اساتید این دانشگاه شدند، نماینده مجلس شورای اسلامی از تذکر مجلس به مسوولان دانشگاه آزاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تعدادی از اساتید دانشگاه آزاد از میزان حقوق‍ شان گلایه مند هستند و این موضوع سبب شده تا با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار رسیدگی به وضعیت شان شوند.

حتی این اساتید در اعتراض به عدم افزایش حقوق و مشکلات معیشتی شان تجمع کرده و خواستار همسان سازی حقوق و مزایای خود با دانشگاه های دولتی بودند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در این باره گفت: ما از مسوولان دانشگاه آزاد می خواهیم که پای کار بیایند و کمک کنند تا این موضوع رفع شود، البته رییس دانشگاه آزاد اخیرا اقداماتی انجام داده است.

وی افزود: مجلس به رییس دانشگاه آزاد تذکر می دهد اما به دلیل اینکه دانشگاه آزاد یک نهاد غیردولتی است نمی توان فشار چندانی از سوی مجلس وارد کرد.

زاهدی ادامه داد: امیدواریم با قانون جدید مجلس و مصوبات دیگر بتوانیم نظارت بیشتری بر اینگونه موارد داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چندی پیش محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد درباره حقوق کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش 53 درصدی حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تذکر مجلس به طهرانچی بابت حقوق اساتید دانشگاه آزاد

فارس من| تذکر مجلس به طهرانچی بابت حقوق اساتید دانشگاه آزاد